Vanliga frågor2022-06-22T13:31:08+02:00

Vanliga frågor

Kapput erbjuder en helt ny och unik service, så givetvis finns det frågor. Här får du svar på några av de vanligaste.

Vad är AKUT-hjälpen?2020-03-31T14:49:07+02:00

AKUT-hjälpen

  • Kunniga, erfarna hantverkare som alltid svarar – dygnet runt, året runt
  • Kostnad per samtal: 799:-
  • Om hjälp per telefon inte räcker kan AKUT-hjälpen alltid ordna hjälp på plats.
Vad är HANTVERKS-hjälpen?2020-03-31T14:49:19+02:00

HANTVERKS-hjälpen

  • Kunniga, erfarna hantverkare som alltid svarar – dygnet runt, året runt.
  • Perfekt när du behöver kunskap, råd eller handfast kunnande för att komma vidare med renovering, reparationer eller byggprojekt.
  • Kostnad per samtal: 449:-
  • Om du behöver mer hjälp kan HANTVERKS-hjälpen alltid boka in kunniga och pålitliga hantverkare åt dig, som gör jobbet på plats.
Jag kan inget om bygg. Då är det svårt att förklara problemet…2020-03-18T15:06:15+01:00

Det problemet löser kameran på din smarta telefon – du kan ju visa oss problemet. Hos oss talar du med erfarna hantverkare som kan sina saker – och som finns på plats för din skull.

Vad händer om mitt problem inte kan lösas per telefon?2020-03-18T15:06:22+01:00

Om hjälpen per telefon inte räcker för att lösa problemet, ser AKUT-hjälpen till att du får hjälp på plats. Vi lämnar dig inte i sticket!
HANTVERKSHJÄLPEN kan boka in en kunnig hantverkare som klarar det du inte kan eller bör göra själv.

Hur betalar jag?2020-03-18T15:06:28+01:00

De är enkelt – kostnaden för samtalet faktureras i efterhand. Du behöver inte heller oroa dig för tillkommande kostnader. Om det blir aktuellt att göra fler insatser som innebär en kostnad, måste vi alltid först begära ditt godkännande.